Wednesday, June 8, 2011

Assalamualaikum..

Sekarang gua ada bisnes baru.

Gua ada supply Tyre Shop Equipment.

Semua ada, Tyre Changer, Wheel Balancer, Wheel Alingment Machine, Air Compressor, Tool, Floor Jack, Impact Wrench. Pendek kata complete untuk operasi kedai tayar.

Kalau lu orang mau order atau ada kawan-kawan yang berminat, jangan malu-malu Helo2 gua.

Nanti gua bagi duit kopi..haha.Ni bukan rasuah. Cari orang dapat duit. Macam MLM pulak jual mesin tayar ni.







Nah sekarang gua perkenalkan dulu pakej basic yang gua hidangkan untuk santapan semua.






Harga Pakej ni tersangat murah. Hanya RM20,000.

Penghantaran & Pemasangan PERCUMA!!

Jaminan 1 Tahun.




p/s : Kalau lu baru nak berjinak-jinak merpati, supplier tayar & sport rim pun gua boleh perkenalkan.

No comments:

Post a Comment