Kami Di MUDAH.MY

Thursday, January 26, 2017

#SOLD!! 21/01/2017 USED 3D WHEEL ALIGNER + 4 POST ALIGNMENT LIFT

Assalamualaikum.

Kat tempat korang hujan tak? Ke ada yang dah banjir? Bertabah lah. Dah musim dia nak buat macamana.

Korang pernah tengok keta google tak? Alaa keta yang ada kamera bulat atas bumbung tu. Boleh ambik gambar 360°. Atas bawah depan belakang kiri kanan.


Cuma nak bagitau. Mesin Abam ni lebih hebat dari Keta Google walaupun ada 2 biji kamera je.
Wow ini mesti kamera x-ray kan?..huhu

Tak la. Keta Google bila nak buat alignment pun kena pakai mesin kamera 2 bijik macam ni jugak, walaupun kamera dia banyak..hoho

Gurau je. Tak kan tu pun nak marah :)

====================

Alhamdulillah
#21 Jan 2017
Sold!!
Used John Bean 3D Alignment Machine
Used 4 Post Alignmentv Lift

Tq SS TYRE SERVICE CENTRE Kuala Terengganu
Mmuah ciked!

Nak jugak. Kena call 016 980 9246.
Kira sampai jadi. Janji puas hati.
 
 



 

No comments:

Post a Comment